2011. február 17., csütörtök

Cheryl Cole Elle UK

Cheryl Cole az amerikai Elle fotósorozatán tűnik fel, cseppet sem érdekfeszítő képeivel.
Viszont még sosem alkottam véleményt nektek a nőciről, úgy hogy most úgy gondoltam megteszem.
Először is mint énekesnő egy egész szép, nagy nullának gondolom. Ezelőtt is annak gondoltam, de egy pár nappal ezelőtt egészen véletlenül belebotlottam egy élő fellépésén készült videóba Will.I.Am-mel. Na akkor már úgy tökéletesen kirajzolódott bennem a kép Cheryl-ről.
A javára szóljon hogy tényleg gyönyörű, az alakjával sincs semmi gond és még öltözködni sem öltözködik borzasztóan, csupán csak annyi a problémám vele hogy se hangja, se előadó-képessége, ami egy énekesnőnél elég fontos szempont. Vessetek követ rám, de nekem ő egy nagy kakukktojás marad, még nagyobb kérdőjellel, hogy még is mi keresnivalója a szuper-dívák között.
És jönnek a képek:

175.49 
КБ172.00 
КБ199.21 
КБ197.61 
КБ247.76 
КБ


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése