2011. február 7., hétfő

Miss Cher Lloyd

Már régóta tervezgetem hogy írok nektek Cher Lloydról, de talán már sokan hallottatok is róla.
Az idei X-faktor majdhogy nem döntős lányáról van szó, mivel a 4. helyig jutott. A 9. döntőben kellett elhagyni a versenyt.
Már a műsor folyamán felfigyeltem rá tehetsége és személyisége miatt is.Bár sokkal vadabb és lazább a stílusa mint nekem, még is szinte első számú divatikonnak tekintem. Talán mert ő az, aki aztán biztos hogy bevállalja ami tetszik neki, felmeri vállalni a stílusát. Nem érdekli mások véleménye, csak magát adja. A zeneiparban nincs túl sok olyan egyéniség mint Cher.
Cher alapvetően rap énekes, de több számban is megcsillogtatta énekhangját a nagyközönség előtt. Bár kétségtelen hogy a rap az ő műfaja. Mindössze 17 éves, de Jaj-Z, Will.I.Am, és Cheryl Cole is felfigyeltek tehetségére. Cheryl egyébként a mentora is volt a műsor alatt. Ami negatívum felé, hogy sokszor Cherből mini klónt csinált és rengeteg sajtótájékoztatón meg se lehetett különböztetni hogy melyikük kicsoda. Ugyanaz a haj, ugyanaz a smink, ugyanaz a stílus. Hajajj Cheryl!
Már készül első nagylemeze. A szerződést Jay-Z-vel írta alá. A lemezen hallható lesz közös dala is Will.I.Am-el.












Nagy ikon lesz még ebből a csajból, higyjétek el nekem!;)


1 megjegyzés: