2011. február 5., szombat

Rihanna 2 új klipje

Talán ha nem látom először a "Who's That Chick"-et, akkor még az S&M klipje is jobban tetszene. De amikor végig néztem az utóbbit és rájöttem hogy mennyire hasonlít a David Guettás számra, rájöttem hogy kb. ugyanolyan gagyi.
David Guetta és Rihanna együttműködésétől szerintem mindenki valami óriásit várt, ami majd hónapokig vezeti a Billboardot. Hát én nem hiszem hogy ez történt. Mondjuk a szám még nem is lett olyan rossz, de klipet látva, grrrr. Nem értem hogy két ilyen nagy név, hogy mehetett bele hogy ezt csinálják velük. Mintha egy japán harajuku lány, alacsony költségvetésű klipjét látnám.
Az S&M-et már az előtt hallgattam hogy klip készült volna belőle és szerettem is nagyon. Nem gondoltam volna hogy egy ilyen stílusú videó lesz majd belőle. Úgy néz ki, Rihanna nagyon újitani vagy legalább is megbotránkoztatni akar. Ami sikerült is neki, mert konkrétan egy fétish show összefoglalóját láthatjuk klip gyanánt. Nem tudom hogy a tv csatornák mennyire engedik ezt majd lejátszani, miután betiltották a YSL d'opium parfümjének reklámját is nemrég. Mondván hogy a drogfogyasztás reklámozója, amivel egyáltalán nem értek egyet. De hát döntsétek el ti, hogy mennyire tetszenek Riri újdonságai.






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése