2011. június 14., kedd

2011 MTV Movie Awards

Már annyira rég posztoltam nektek bármiféle vörös szőnyeges eseményt hogy most gyorsan kerestem is egyet. Sokáig nem kellett kutatni mert ez a júniusi időszak melegágya ezeknek, úgy hogy most így 10 óra táján jöjjön egy kis MTV Movie Awards 2011


MTV Movie Awards 2011 - Rosie Huntington-Whiteley.jpg
Rosie Huntington-Whiteley- bájos ez a csajszi, én kifejezetten szeretem, de szerintem többet is kihozhatott volna magából főleg ilyen testtel-fejjel-hajjal etc. Bár a cipője kifejezetten tetszik.



MTV Movie Awards 2011 - Kristen Stewart.jpg 
Kristen Stewart- létezik nála irritálóbb csaj? Úristen, nem hiszem. Bár tegyük hozzá hogy most még eléggé ki is tett magáért és a stílusához (van neki olyan?) passzoló darabot vett fel. Na meg némi erőltetett mosoly-féleség is feltűnik a fején. (Bár nem tudom hogy a fancsali vagy ez a feje rosszabb.) Mindenestre biztos hogy még találkozunk vele eleget, mivel most mutatják be a Twilight x. részét úgy hogy fel fog ő még tűnni minden díjátadón. Hál' az égnek.



MTV Movie Awards 2011 - Reese Witherspoon.jpg
Reese Witherspoon- olyan bájos teremtés ez a Reese hogy egy rossz szót nem tudok és nem is szeretnék róla mondani. Egy percre néztem bele a műsorba akkor láttam hogy valamiféle életműdíjat kapott. Akit érdekel, nézzen utána.



MTV Movie Awards 2011 - Leighton Meester.jpg 
Leighton Meester- kicsit orversize ez a ruha, de stílusa nagyon tetszik. Meg amúgy is, ezt a nőt még nem láttam csúnyának.




MTV Movie Awards 2011 - Elle Fanning.jpg
Ellle Fanning- édes akárcsak a testvére ilyen korában (meg most is). Szélfútta haj, no make up, cuki virágos szett. Abszolút a korához illő. Rengetegen vehetnének róla példát.



MTV Movie Awards 2011 - Cameron Diaz.jpg
Cameron Diaz- már elveszítette régi csillogását. Egyedül az alakja irigyelhető, de ha már az, választhatott volna valami testhezállóbbat is.





MTV Movie Awards 2011 - Blake Lively.jpg 
Blake Lively- gyönyörű mint mindig, nem hiszem hogy tovább kéne ragozni.
/Egyébként nem rég hallottam a csupi fotós botrányáról. Uhhh, szegényke.)



 
Mila Kunis- most is felejthetetlenül szexi. Tökéletes smink-haj-ruha kombó. Istennő.



Jessica Szohr- fogalmam sincs mi történt ezzel a csajjal, de már sehol sincs a Gossip Girl első évadában nyújtott szerepléseihez képest. Egy ideig csak ívelt felfelé a csillaga, mostanában meg mintha megzakkant volna. Szerintem az outfitot felesleges kritizálnom, mindenkinek van szeme.



Amanda Bynes- ő is egyre ritkábban tűnik fel itt-ott. De ha meg is jelenik valahol rosszul is teszi. Nem értem hogy aki gyerek kora óta a show bizniszben mozgolódik, az miért nem tanulta meg még mindig a divat csínját-bínját. OMFG.



Nina Dobrev- öööö nem szólt neki valaki hogy elmúlt már karácsony?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése