2011. július 31., vasárnap

Kedvenc beauty chaneleim

Néha kicsit kezd a blog átváltani beauty részleggé, de én ezt egyáltalán nem bánom. Sőt, szerintem ti sem! Igazából megtaláltok itt mindent ami foglalkoztat, érdekel és szeretném veletek megosztani.

Szóval. Van egy pár beauty chanel youtubeon amit szeretek és követek is és ahol szerintem tök jó tippeket lehet találni smink, haj, vagy ruha téren.


Dorka sminkel


Szerintem Dorkát nincs aki még ne ismerné. Én személy szerint imádom. Szerintem a legjobb magyar beauty-blogger aki videókat is aktívan tölt fel. Nagyon édes, bájos, közvetlen, hozzád szól, és tényleg olyan termékekkel dolgozik amiket akár te is meg tudsz vásárolni bármelyik drogériában vagy esetleg márka üzletben.


youtube channel: http://www.youtube.com/user/dorkasminkel
blog: http://dorkasminkel.blogspot.com/



Juicystar


Juicystar egy igazi Beverly Hillsi cicibaba. Tölt fel videókat mindenféléről amiről csak lehet. Van ahol körbe vezet a szobájában, új sminkcuccait mutogatja meg vagy épp Vicotria's Secret hajat csinál magának. Van egy pár szuper szépségápolási tippje amiket be is mutat a videókban borzasztó idegesítő hangján. De én azért szeretem:)





Miss Glamorazzi

Miss Glamorazzi hasonlóan Juicyhoz tölt fel videót mindenféléről. Rengeteg dolog nem kapható itthon, amiket ő bemutat, de sok hasznos tippet találni az ő oldalán is. Talán ő Juicy New Yorki, mosolygós változata:)






Panacea 81

Talán ő a legprofibb sminkes itt a lányok közül. Hozzáértő kezekkel, profi ecsetekkel, alapanyagokkal csinálja legújabb videóit. Találunk sok "celebrity inspirálta" sminket nála. Ha valami teljesen új make-up szeretnél megtanulni, itt meg lehet.





TiffanyD

A szöszi lány szinte csak sminkel foglalkozik. Csinál sok Mac-tesztet, "celebrity-look"ot, és sok hasznos tanáccsal lát el ő is a sminkelés terén.





+1  Dope2111


Hogy miért is plusz 1 ő? Szerintem a videóit nézve nektek is legalább annyira le fog esni az állatok mint nekem. Mindenképp nézzetek bele egy-két feltöltésébe, mert tényleg baromi ügyes a csaj.
Mondhatni ő egy makeup-transformer. Mindenféle emberré képes változtatni magát a smink által. Szerintem a legmeghökkentőbb az egészben hogy mindezt "ázsiai alappal" teszi, amiből percek alatt képes európai vonásokat kreálni.
Kate Middleton, Kis hableány vagy éppen Kim Kardashian. Ennek a lánynak semmi sem lehetetlen.





Remélem van aki elnyerne a tetszéseteket és ezentúl követni fogjátok a blogját/ csatornáját/bármijét.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése