2011. augusztus 8., hétfő

Teen Choice Awards 2011

Blake Lively- the best of all! Én imádom. Most is. Mindig. Mindörökké



Lucy Hale- valahogy nagyon nem az igazi. Talán ha egy kicsit igazítottak volna a ruha hosszán! Nekem ez túl rövid, de nem jó értelemben.



Nina Dobrev- aki amúgy épp egy piknikről tartott hazafelé, csak annyi hogy beugrott egy pár magassarkúért a mamához, ne hogy már megszólják!



Taylor Swift- na jó, lehet teljesen feleslegesen várok "áll -leesős" összeállításokat egy teen-choice-awardson, úgy hogy megpróbálom más szemmel nézni a felhozatalt. Taylor amúgy cuki, meg csinos mint mindig. De nem mondom hogy nem aludtam el ülve...



Selena Gomez- egész kellemes meglepetés, vagy mi a fene.



Ashley Green- szegénnyel fogalmam sincs mi történt. Ilyenkor mindig felteszem magamnak a kérdést: hol volt egy stylist? Vagy legalább egy tükör?



Nikki Reed- én ezt a ruhát inkább a strandra venném fel, mint sem egy díjátadóra. Viszont a frizkó tetszik, ékszerek eltalálva. Végül is nem olyan vészes.



Fergie- lassan egy kirakatbaba lesz ez a nő. Túl sok botox, túl sok cici, és még az a fránya szőkeség is egy nagy kérdőjelet hagy bennem.



Demi Lovato- farok nélkül rendben lenne a kiscsaj.



Kardashian lányok- most az egyszer örülök a Kardashian lányoknak. Felüdülés látni őket, a többiek után. (Vajon milyen magas lehet Khloé?... just wondering...)



Shay Mitchell- szoros versenyben van Blake-el a legjobb helyért. Örülök hogy végre feltűnt ez a csaj! Szerintem tartogat még nekünk ütős kis outfitokat.



Rachel Bilson- hattyúnak öltözött! Szerintem aranyos kis hattyú. Csak ne ankle-bootsal párosította volna.



Cameron Diaz- csak egyetlen baja van, de az elég súlyos. Még pedig az arcfelvarrás. Ha leállna végre a műanyaggal, bájosabb lenne mint valaha. Egyébként ez a nude összeállítás csillagos.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése