2011. augusztus 20., szombat

Victoria vagy Kim?

Szinte sosem teszem ki efféle eldöntendő kérdéses posztokat, de erről most nagyon érdekelne a véleményetek.
Kim Kardashian és Victoria Beckham ugyanabban a Alexander McQueen ruhában jelentek meg nem rég és kiváncsi vagyok hogy szerintetek melyikőjüknek áll jobban.
A ruha totálisan máshogy mutat a két lány testén. Victoria fogpiszkalakján szinte semmilyen optikai hatást nem kelt, viszont Kim gömbölyded formáit abszolút kiemeli. De kérdés hogy vajon jó irányban...?







2 megjegyzés:

  1. hát nem azé de szerintem Kim Kardashian kritikán aluli ebben a ruhában.. :D alapból elég méretes hátsója van ( ezzel nincs is gond ), de ezzel a ruhával olyan mint valami váza.. :/ :D

    VálaszTörlés
  2. pedig az oldalon ahol ezt megláttam, mindenki Kimet istenítette. épp ezért voltam kiváncsi a ti véleményetekre is. szerintem Vic a nyerő

    VálaszTörlés