2011. március 2., szerda

Anja Rubik az Ausztrál Vogue-ban

Hosszúlábú Anja Rubik az áprilisi Ausztrál Vogue-ban keresi a világvégét. A sorozat címe: Edge of forevor.


anja vogue2 Anja Rubik for <em>Vogue 
Australia</em> April 2011 by Max Doyleanja vogue3 Anja Rubik for <em>Vogue 
Australia</em> April 2011 by Max Doyleanja vogue4 Anja Rubik for <em>Vogue 
Australia</em> April 2011 by Max Doyleanja vogue5 Anja Rubik for <em>Vogue 
Australia</em> April 2011 by Max Doyleanja vogue7 Anja Rubik for <em>Vogue 
Australia</em> April 2011 by Max Doyle anja vogue8 Anja Rubik for <em>Vogue 
Australia</em> April 2011 by Max Doyleanja vogue11 Anja Rubik for <em>Vogue 
Australia</em> April 2011 by Max Doyleanja vogue12 Anja Rubik for <em>Vogue 
Australia</em> April 2011 by Max Doyleanja vogue6 Anja Rubik for <em>Vogue 
Australia</em> April 2011 by Max Doyleanja vogue9 Anja Rubik for <em>Vogue 
Australia</em> April 2011 by Max Doyleanja vogue13 Anja Rubik for <em>Vogue 
Australia</em> April 2011 by Max Doyle

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése