2011. március 1., kedd

John Galliano botrány

Pár napja keringek a pletykák, miszerint John Gallianót felfüggesztette a Dior divatház, mivel antiszemita megjegyzéseket tett egy párra, ittas állapotban.
Mostanra kiderült: a pletykák igazak. Az incidens egy étterem teraszán történt. Az igazság akkor derült ki, amikor felkerült az internetre az a videó, amit a pár egyik barátja készített az asztalnál ülve. Galliano minden szava tiszta és érthető. Ezek után senki nem kételkedhet.
"Szeretem Hitlert. Az olyan embereknek mint te, már rég halottnak kellene lenniük. Az anyád, és az őseidet már rég el kellett volna gázosítani."
Egyébként a pár egyik tagja sem volt zsidó származású, de nem is erről van itt szó. Minősíthetetlen ez a viselkedés. Amikor megláttam a videót, nem hittem el. Teljesen elképedtem. Az egyik, ha nem a kedvenc, divattervezőm volt. Ezzel végleg elvágta a karrierjét, ebben teljesen biztos vagyok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése