2011. július 27., szerda

Tavi könyvet ír!

(First of all: gép hiányában nem voltam itt jelen már pár hete, bocsánat is mindenkitől aki esetleg új posztért kattintott ide. De most már semmi probléma, blogolás újult erővel:)

A kis Tavi Gevinson (nem tudom írtam-e már róla nektek, de nem hiszem hogy van aki nem ismerné fashionblogger körökben) egy újabb projektbe fogott bele, addig amíg fényesen ragyog a csillaga. Most épp könyvíráson töri a kis fejét. Amolyan "diary"-ként képzeli el új könyvét, amiben végig követhetjük a kis divatmániákus 6.-os életét. Alig várom!
Ha engem kérdeztek, hányok a kislánytól. Alapvetően semmi baj ezzel a "fiatalon is érdekel a divat és megosztom egy blogon"-nal, de azért kicsit túlzás mini miu-miuk-kat aggatni rá, és hetente szivatni, szőkíteni, őszíteni a kis buksiját. Aztán akárhol feltűnik ebben az avantgard-vintage stílusban, filctollal kihúzott szemmel mindenki el van ájulva hogy milyen kis fashionbomb már most!
Grrr, ijesztő inkább!




1 megjegyzés:

  1. engem személy szerint totál kiakaszt a csaj... a blogja szerintem egyáltalán nem valami egetrengető dolog.. és azt se értem h miért lesz valakinek hatalmas stílusérzéke, ha úgy néz mint a dédnagyanyja... furi... :D

    VálaszTörlés