2011. október 31., hétfő

Kim Kardashian beadta a válópert

Kim Kardashian ma reggel adta be a válópert férje, Kris Humphries ellen. A házasságuk 72 röpke napig tartott.
A 17 millió dolláros esküvőjük után se volt szerintem ez meglepő senkinek. Kim igazán agyafúrt lány, tudja ő hogy kell média felhajtást csinálni. Szerintem ezzel csak még ellenszenvesebb lett sokak számára (köztük számomra is.)

Engem éppenséggel csak annyi zavar ebben a Kardashian-őrületben hogy annyi lánynak ő(k) a példakép, a minta. Mind amit csinál, felvesz vagy éppen ahogy kinéz. A tettei pedig mind csak a botrány céljából vannak, a ruhái mind desingnertől kapott ajándékok stylistot által kiválasztva, a testén pedig alig maradt már műtetlen porcika.

Úgy hogy most biztosak lehetünk benne hogy ugyanúgy ott lesz mindenhol, mint amikor esküvőjüket harangozták be. Rengeteg magazin címlapja, interjúk amiben elmondja hogy mennyire sajnálja hogy vége, és a vörös szőnyeges megjelenések száma végtelen...

Congrats Hollywood!



1 megjegyzés:

  1. Egyetértek, nekem se szimpi ez a nő, sőt... Meg azt sem értem, hogy lehet rá mondani, hogy tőkéletes. Sem a teste sem az arca nem az, láttunk már sokkal szebbet, de mindegy, akinek ez tetszik... Azt sem értettem soha, hogy mitől sztár, mit tett le az asztalra. De úgy látom, hogy az ilyen címlapok lehetnek az okok, akkor :D

    VálaszTörlés